Biobiljett

Nu är det torsdag och det innebär att det snart är helg! Inte för att jag ska vara ledig, men gött ändå! :) Har varit en ganska bra dag, trots att jag är sönderstressad till tusen. Skulle blivit väckt av en VISS person 7,30 imorse, men jag vaknade efter ett tag av några sms! :) Hihi

Hade föreläsning 12-15 om marknadsföringsrätt. Ganska intressant när han visade alla bilder, lite skillnad från hur det brukar vara på tråk-Torgils föreläsningar där han läser direkt ur lagboken i cirka 3 h, KUL!

Skulle plugga efter föreläsningen, men jag och Simon gick iväg på HotSpot grejen istället. Jag vann en biobiljett för att jag är bäst på att kasta! Skulle pricka världens minsta hål och det var bara 4 av 500 som lyckades (enligt Simon). Första priset gick alltså till mig! Simon försökte sig på bänkpress-tävlingen, men han var för klen och orkade inte 102 st. Mycket dålig insats av Bernardo, haha! Skoja bara, han är JÄTTESTARK! Säg till om ni vill ha hans nummer. HAN ÄR SKITSNYGG! Jag råkade även spilla ut hans kaffe över hans banan, haha.

Simon: Jag ska bara gå in på toan och torka min banan!
HAHA

Simon: Jag kan inte ha två bananer i byxorna!
Jag: Har du två bananer? Var är den andra?
Simon: Åhhhh
HAHA



Fick sommarjobb idag också, vet inte hur jag ska göra om jag ska ta det eller inte. Ska fundera över helgen.

Nu ska jag plugga lite ekonomi, fixa klart maten, hämta tvätten och titta på lyxfällan!


Kommentarer
Postat av: Simon

haha vaddå "enligt simon"? säkert femte pappret me namn som vunnit biobiljett som de va inne på :P ofta bara fyra! o lovar att han sa 102 för att ingen skulle kunna vinna, så blev han gött nervös när ja körde över 60 rep :D nästan 2 ton på typ 2 min ändå!!

2010-04-15 @ 21:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0