Hej o hå

Skriver ett snabbt inlägg. Väntar på samtal :)

Martina och Josse var här ikväll, kikade på fuskbyggarna och spelade spel! Riktigt trevligt. Blev ingen träning nu ikväll, eftersom att jag var duktig och gick upp till kl 7 imorse och körde ett spinningpass! 

Gjorde sönder min lårmuskel igår (tisdag) på träningen, gör pissont! Hoppas på att få lite massage som lindrar...

Vi har för övrigt haft väldigt konstigt väder här idag! När jag skulle till skolan sken solen, det var varmt ute (jag gick i t-shirt och skinnjacka) OCH det snöade!!! What???! Jag blev glad och tänkte att jag kunde använda min bil som är lite olaglig för tillfället, men snön försvann lika snabbt som den kom.

Ne, nu blir det sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0