Lala

God afton!

Sitter i soffan och har det förjävla gött! Orkar inte lyfta på mitt ass för att borsta tänderna och krypa ned. Saknar någon att ha bredvid mig... (Nallen duger inte längre :P )

Återvände till Karlstad idag efter en helg i Skövde. Hann med både det ena och det andra. Hemligt möte, byta däck, shopping, Hjo, utgång på Pims, plugga, träffa lite kompisar, isshow, ett par strög i Skövde. Ja, det var nog allt! Där har ni min helg.

Tänkte gå upp tidigt imorse för att hinna åka hem i tid och plugga lite. Jag vaknade 10,30 och hade världens panik. Skolan började nämligen 1! Rusade upp, fixade mig lite och skulle precis åka, men då fick jag trevligt besök av en gammal vän, vilket resulterade i att jag åkte alldeles för sent! Jag hann självklart inte till skolan i tid, oväntat. Jäjä, körde som en idiot för att hinna, men efter att nästan ha blivit ihjälkörd av en lastbil (som körde över på min sida av vägen och jag fick köra ut i diket) sänkte jag farten och kom lite senare. Lyckades ändå åka hit på 80 min, inte så tokigt!

Har hunnit med att träna i eftermiddag också. Nu ikväll var vi på Bergvik och handlade mat. Dyrt så inni, nu blir det fan ingen mer mat den här månaden!

God natt

Kommentarer
Postat av: annanass

haha! :D

2010-04-28 @ 14:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0