Påsk

Nu är påsken snart över för i år och jag ska snart bege mig hem till Karlstad. Har hunnit med en hel del saker under min vistelse i Skövde. Idag (söndag) har jag dock varit väldigt värdelös. Har inte gjort ett skit! Finns en anledning till det och det kallas BAKSMÄLLA! Fy fan vilken dag det har varit. Vaknade upp på soffan med världens nackspärr. Gick och la mig i sängen och där har jag stannat hela dagen. Söt kom hit förut och tog hand om värdelösa mig. Jag smsade: Kan inte du köpa med Mc Donalds mat till lilla mig. OCH det fick jag till min stora förvåning! Gissa om jag var glad. Har nog aldrig ätit så långsamt i hela mitt liv, tog över en timma att äta upp en big mac & co, gott med kall hamburgare - eller inte. Trodde att jag skulle dö av varje tugga jag tog. Mamma sa att jag var tvungen att äta upp min mat nu när söt köpte det till mig. Jag satt där själv i köket och gnagde på min kalla hamburgare, då alla gick därifrån för att de tröttnade på att se miserabla mig. Kände mig som Lotta på Bråkmakargatan när hon var tvungen att sitta i köket och äta upp sin surströmming.

Påskafton firades med fina vänner på Bogrens. Träffade en hel del gamla godingar! Fick ju även trevligt sällskap dit, lite oväntat, men mycket trevligt. Jag lyckades för en gång skull inte göra några konstigheter i samband med alkoholförtäring. Det enda som hände var att jag lyckades hälla ett helt glas med champagne innanför klänningen, men det är sånt som händer. ;) Råkade även välta ut en kompis drink för 175 kr, mindre roligt. Köpte en cider som kompensation.

Ringde en telefonförsäljare förut idag när jag mådde som värst. Jag hatar telefonförsäljare, men gick med på att ta det där erbjudandet som han hade om vi la på snabbt som fan. Har för mig att det var rakhyvlar? Märker jag snart...

I torsdags var jag i Hjo med Anna. Har även firat påsk med min nya släkt, hähä. Igår var jag i Tibro med familjen hos kompisar innan jag åkte iväg på förfest i stan.


Fick ett trevligt samtal nyss! :)


Nu ska jag sova och förhoppningsvis är jag inte lika värdelös imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0