Tisdag

Jag är sååååååååååå trött idag! Somnade vid 4 imorse, pratade i telefon hela natten. Jag vet, jag får skylla mig själv, men ibland är det roligt med nattliga samtal!

Skulle ha varit i skolan vid 9, men då låg jag kvar i sängen och sov. Vaknade halv 10 av att Simon smsade och sa att jag skulle komma till skolan. Haha, hade jag ingen ork till. Fick även andra sms :) Mysigt.

Hade tänkt att jag skulle plugga 8 h idag, det blev bara 4h. Skulle kunna ha blivit några flera timmar, men jag valde att träna ist! Beach 2010!!! Trodde nästan att jag skulle svimma på träningen, har knappt ätit något idag och kände bara hur allt började snurra. Hällde i mig en halv liter vatten och sen var jag på topp igen - nästan.

Nu ska jag ta en dusch innan jag sätter mig med ekonomin en stund och kollar på D.H. Blir tidig sänggång ikväll.


Karnevalborg är inställt?!



Framtiden?! Många beslut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0