Sjuk

Jag är nu hemkommen från Falkenberg. Veckan har varit bra förutom att jag blev sjuk och är det fortfarande. Hoppas verkligen att jag är friskare imorgon då jag ska jobba. Jajuste, i tisdags fick jag ett mycket trevligt samtal! Blev riktigt förvånad faktiskt, hördes senast i fredags. Får se hur samarbetet fortskrider framöver!

Det var ganska taskigt väder på kusten förutom en dag då det gick att sola och bada. Jag badade inte för att jag frös :P Shoppade gjorde jag däremot, inte så mycket, men lite. I torsdags var vi på teater - en mor till salu. Stefan och Dag-Otto var med :) Riktigt kul att se sina idolerna i år igen (de är även Annas idoler, men hon vägrar att erkänna det). Vi festade även med ett par rikemansungar därnere. Den ena tjejens hus används till inspelningen av Solsidan. Dagen efter var jag nog den enda som inte var bakis och det firade jag med att gå runt och slå ihop grytlock, haha. Herman och jag kom även på en rolig lek, kasta apopcorn och fånga med plattången! Funkade finfint. Jag tror inte riktigt Herman har hajat det där med att dammsuga, han dammsög nämligen upp en burk öl och då enbart vätskan som sedan virvlade runt lite roligt i dammsugaren.

Vet ni vad som hände i fredags då?! Jo jag återvände till det fasansfulla Ullared! Har nu varit där totalt två gånger i mitt liv. Usch och tvi. Nu är jag helt säker på att jag verkligen aldrig någonsin ska åka dit igen! Jag lägger hellre lite mer pengar och får bättre saker än att gå där inne och trängas med gamla kärringar som skriker om sina plastpåsar och kläder de ska prova. Att det dessutom luktar djur i hela affären gjorde inte saken bättre. Jag och lillsyrran fick gå ut efter 30 minuter, mer klarade vi inte av. Båda fick huvudvärk. Under den korta tid vi var där hann vi bli inspelade i deras lilla serie, haha. Louise blev jättearg och vägrar vara med i TV. Hon funderar starkt på att stämma dem. Jag funderar också på att stämma dem, men inte pga av TV-serien utan för att mina skor gick sönder. Jag fastnade i något vasst på golvet och sulan gick sönder.

Kom hem till lilla Skövde igår. Tog vägen förbi Varberg på hemvägen. Badade en stund, då solen plötsligt dök upp på himlen! Somnade i bilen efter att ha bråkat med Louise ett bra tag. Det var bara vi två barn kvar på lördagen, då alla andra barn åkte hem på torsdagen. Väl hemma väntade en överraskning, nämligen en Schweizare! Dock utan ost, eftersom att han var mänsklig. Systerns pojkvän är här på besök och nu är det endast engelska som får talas här i huset! Jag pratade i och för sig lite italienska med honom igår, men det var okej eftersom att han pratar det också. Han bjöd på en konstig kaka förut, jag kände mig tvingad att säga att den var god - men det var den inte! Nu hoppas jag på att Louise har kommit tillbaka från ICA med vindruvor och mitt visakort, annars kommer hon få se på andra bullar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hatar dom!

2010-08-09 @ 01:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0