Söndag

Hej, tja, tjo, hallå, ciao, hola, hey, hi osv.

Har inte speciellt mycket att göra just för tillfället och tänkte därför skriva någonting ovärt här som ingen kanske egentligen är intresserad av. Vaknade super trött imorse vid 11, åkte iväg på kalas hos min kusin som fyller 4 år idag! :) Kändes som att jag hade världens baksmälla idag, men det berodde på trötthet. Har inte sovit speciellt mycket de sista 4 dygnen. Lade mig kl 6 imorse idag. Telefonpratade är kul på nattetid! Speciellt med vissa! Igår var jag, Anna och Adam i Karlsborg på kanalrock. Rockigt var det, hårdrock! Inte vår stil, kallt var det, men även gratis - och det gillas! Träffade lite folk vi kände där. :)

Skrev även tenta igår och det gick väl sådär. Gjorde en tabbe och har väl säkert tusen andra fel också. Fick reda på en grej i fredags som störde pluggandet och att jag inte kunde koncentrera mig. Hoppas att det går att fixa!

Åkte ju som sagt till Karlstad i torsdags och det var ensamt måste jag säga. Väldigt ensamt. Eftersöker en fläschig takvåning med sambo, haha. Åkte till Bergvik med grabbarna och inhandlade öl och sådana viktigheter.

Nu är det bara en dag kvar! Imorgon åker vi =D



I'm gonna miss you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0