Stolt

Jag måste börja detta inlägg med att ge mig själv en applåd! Jag är stolt, eller rättare sagt min mor är stolt som tuppen själv! Vadan detta då?! Jo det beror på att jag har gjort ett enstående jobb nu i sommar på ekonomiavdelningen. Jag fick en present från mina arbetskramrater och sedan kom självaste chefen och gav mig en present från hela regionen. Han sa "det är endast vissa, speciella anställda som får sådana gåvor". När jag kom hem och visade upp den för mamma utbrast hon "har du fått en sån! Åh, nu blir jag väldigt stolt över dig. Det är väldigt få som får en sådan och man får får en betyder det att du har gjort ett väldigt bra jobb och att de är väldigt nöjda med din insats". Alltid roligt med uppskattning! :)

Det var som sagt sista arbetsdagen för mig idag! Oscarson kom till jobbet på min lunch för att tjöta lite skit innan hon for iväg till Sthlm igen! Det här sommarjobbet har varit ganska roligt faktiskt, även om jag har varit lite barsk emellanåt. Tex när jag får hjälpa ordinarie personal för att de inte kan sina vanliga arbetsuppgifter utan jag måste göra dem för att de själva inte kan.

Nu har vi precis ätit grillat och jag diskuterar rättsväsendet i Schweiz med syrrans Schweizare. Han är faktiskt ganska rolig (ibland). Igår bjöds det på grillat också, men det var hemma hos mina nya föräldrar, mohaha. Jag fick presenter även då! En skål och två vaser.

Nu ska jag vara lite duktig och ta tag i pluggandet på riktigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0