AJ

Jag har dödsont. Det här är den värsta smärtan jag känt i hela mitt liv, tror jag. Har varit på förfest hos Eva ikväll. Jättetrevligt! Lekte med hennes tomtar och tog massa julkort. Jag skulle köra dem till stan och härjjade lite i trapphuset med Simon och Kristin. Helt plötsligt början en hund skälla som satan, jag blev livrädd! Jag är ju rädd för djur, speciallt sådana som låter argsinta. Jag och de andra rusar nedför trappan och jag råkar självklart ramla i den där jävla trappan och landar på min fot som är i fel vinkel! Trodde först att jag skulle svimma av smärta. Helt sinnessjukt vad ont det gjorde. Kunde verkligen inte stå upp. Kravlade mig till slut upp och haltade ut till bilen. Oturligt nog var det jag som körde och det gick riktigt dåligt. Haha. Kan inte gasa med min skadade fot, var tvungen att gasa med vänster fot. Nu är jag hemma och har foten lindad. Den är svullen och tjock. Det känns som att jag har en kniv i foten som någon vrider fram och tillbaka! Imorgon ska jag till sjukhuset om det inte har slutat göra såhär ont.

Nu ska jag sova och tycka jävligt synd om mig själv. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0