Borta

Min bilnyckel är borta :( Så fruktansvärt tråkigt. Har letat överallt och det finns verkligen inte någonstans. Fick tom Simon att köra bort och kolla om bilen fortfarande står när han skjutsade hem mig förut - vilket den gjorde! Puuuh. Blir så arg på mig själv. Kan aldrig hålla ordning på någonsting känns det som. Har på ett år köpt två kameror och fyra mobiler för att de har blivit stulna/förstörda. Gaaaah.

Nog om det. Hemkommen från stan. Är fortfarande stressad. Shit alltså. Simon var seg som vanligt när vi skulle till stan. Kom dit försent och vi skulle både hinna göra en massa ärenden samt göra våra undersökningar. Vi hann, men shit vad vi stressade. Och svettades. Hann på 20 minuter köpa en klänning, skor, mascara och tröja. Det är fan rekord!! Sprang bort till donken och svalkade oss med en cola. Nu är jag hemma, väntar på att tvätten ska bli klar. Kikar idol samtidigt som jag skriver här. Ska även diska klart och städa undan det sista innan jag kan få vila 5 minuter. Får se om jag orkar plugga ikväll eller om jag lägger mig tidigt och går upp klockan 7 imorgon för att plugga. Besök imorgon :) Mitt i tentaplugget, men det får gå!

Jag och Josse sprang in på carlings för att Simon ville ha smakråd. Vi stormade in där och killarna som jobbade där: Fan vad ni va målmedveta. Nu får ni förklara er!
Josse: Vi är på jakt...
Jag: ... efter två killar!
Killarna: Jasså? Ni klampade in här så bestämt.
Josse:  Ja vi ska va smakråd åt killarna och ni stänger ju nu så det är lite bråttom.
Killarna: Ni kan vara smakråd åt oss.
Haha



Jag: Josse, du kan sluta stressa nu!
Josse: Varför då?
Jag: Vi har inte bråttom längre.
haha

Ne fan, nu ska jag ner till Josse och visa henne kläderna jag har beställt från nelly!

Grattis Anna! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0