HIS

Sitter just nu i biblioteket på högskolan i Skövde med min kära vän Anna! Vi är mycket ambitösa som tagit oss hit i snön. Tanken var att vi skulle vara här till 10 imorse, men så blev inte fallet. Anna läser just nu sina tråkiga böcker som jag har lånat från bibblan i Karlstad - "böcker inom oss". Det låter frutansvärt tråkigt måste jag säga. Jag skriver på mitt arbete i köpbeteende. Just nu är det delen om reciprocitet som handlar om mina erfarenheter med Naem och hans gåvor, höhö.

Nu ska vi fortsätta arbeta och vara duktiga. Sitter och fnissar för mig själv över en tant som sitter längre bort och snörvlar i ett papper, haha.

Kanske blir ett litet besök där jag parkerade senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0