Juldagen

Utgång på Bogrens igår. Hade väldigt kul där trots att jag råkade tappa bort min väska. Förfestade hos Lara, trevligt där. Johan följde med dit, fick skjuts ända fram till dörren. :) Träffade massa gamla goa kompisar igår, kul o ses igen :) Jocke, Pauline, Tomas, Rickard, Victoria, Sarah, Daniel... kan rabbla upp en massa namn, men det är inte så intressant. Pauline var ju bra rolig hon, jag också för den delen. Jag fick alla tjejer inne tjejtoan att bli engagerade i mitt väskletande. De ringde och försökte hjälpa mig att spärra korten, ibland kan tjejer faktiskt vara snälla ;) Jag ska aldrig mer ha väska på krogen. Mamma har förbjudit mig att ta med hennes husnyckel ut igen och syrrans f-kort får jag nog aldrig mer röra, haha. Tiden gick så sjukt fort därinne. Gick in lite innan elva och helt plötsligt var klockan halv tre! Jag var väldigt kramig av mig igår. Det brukar jag inte vara, men igår fick nästan alla som mötte mig en kram. Vill inte träffa Kim på ett bra tag nu, haha. Han måste tycka att jag är störd - pinsamt!

En kille hittade mig väska och E blev då vansinnig för att han kladdade på mig. Enligt mig var detta tydligen okej, för att "han har ju hittat min väska, då får han kladda". Haha ibland är jag så störd.

Gick hem själv inatt. Svinkallt. Trodde att jag hade frågat mamma om skjuts hem, men det hade jag visst inte gjort. Annika och E var på krigsstigen igår. Jag tyckte att det var oerhört kul, eftersom att jag tänkte på myrornas krig.

Idag mår jag faktiskt bra. Har inte varit det minsta bakis. Bara trött.

Gjorde inte av med en spänn igår. Gratis entré, gratis skjuts, gratis drinkar. Imponerande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0