JULDAGEN!

Typiskt att jag ska må skit just idag. Varför just idag av alla dagar?! Ligger i sängen med världens huvudvärk. Vet inte hur jag ska göra för att orka göra iordning mig och sen sticka iväg till förfesten. Buhu. Funderar på att åka dit senare och gå ut i princip nykter.

Julafton igår blev inte riktigt som vi hade tänkt oss. Stackarn som ligger på sjukhuset :( Ska dit imorgon och fira lite jul! Blev i alla fall lite mys på eftermiddagen och när jag hjälpte Ida att stöka ned köket. Fick finfina saker. Åkte hem till mor och träffade lite släktingar. Kom dit senare och de hade redan ätit så jag fick äta själv på julafton! Väntade på tomten i tusen år och till slut kom han - eller rättare sagt jag. I år var inte tomten snäll, han var aggressiv och hotade barnen haha! Tomten hade även spetstrosor fick jag höra :P Tur att det bara är jul en gång om året, mer orkar jag inte. Nu ska jag svälja piller och hoppas på att jag mår bättre om en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0