JULLOV

JULLOV STAVAS: SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ JÄVLA GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT!

Arbetet är inlämnat. Jag och Mattias fick äran att lämna in det vita kuvertet med alla papper i. Har suttit med likvidavärkningen nästan hela dagen och jag lyckades få ihop den alldeles själv. Känner mig riktigt duktig just nu. Jag fattar allting! (Inte för att skryta, men jag har i princip gjort hela arbetet själv!) hihi.

Snart ska jag till ishallen och fira att jag har fått jullov :) Kan dock varken åka skridskor eller ta på mig en skridsko i mitt tillstånd. Foten är fortfarande svullen och gör ont. Den är grå och blå. :( Det blir skor på is.

Igår myste jag hos Anna. Hjälpte henne med julklappar. Fick den ärofyllda uppgiften att hålla fingret på snöret :P

Kommentarer
Postat av: Anna

Skrytis!! Nää du är så duktig!

2010-12-14 @ 17:24:40
URL: http://ruttetapple.webblogg.se/
Postat av: Den andra Anna

Hihi, det var julmys det! Och du utförde uppgiften galant!



Ps. Kexen är slut nu.

2010-12-15 @ 08:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0