Söndag

4:e advent idag. Här firas det för fullt. Storasyster sitter i soffan med datorn i knät och vilar den sönderslagna foten. Lillasyster är ute och festar. Babysister ligger bakfull i soffan och snarkar. Jag är en bra förebild känner jag. Jag har gjort vad jag kunnat. Jag är stolt över mina systrar - mig upp i dagen!

Nu är jag i Skövde för de som inte förstod det. Kom hit i torsdags kväll. Jag är en snäll vän som åkte omvägen förbi Trollhättan för att släppa en vän och sedan till Falköping för att släppa ytterligare en vän. Åkte förbi Falbygdens ost och köpte en tomte. Hälsade även på moster en sväng.

I fredags handlade jag en hel del julklappar och på kvällen var det julmiddag med E:s jobb på Scandic. Stackars mig som fick skämmas när jag lämnade tallrikarna i princip orörda. Efterrätten var däremot en höjdare! Fortsatte med bowling på Olearys. Riktigt kul, men inte så smart gjort. Foten värkte som satan igår, men vad gör det när man slår 4 strikes. Gårdagen spenderades i Karlstad och i LLA. Konståkningsuppvisning. Mamma körde dit mig på morgonen. Hon sa att hela klubben visar en enorm respekt för mig! Det märktes väldigt tydligt när jag kom in i ishallen sa hon. Alla kom fram till mig och när jag pratade lyssnade alla på mig. Det är inte likadant med de andra tränarna, åkarna lyssnar inte på dem. Jag kräver respekt annars vägrar träna dem! Jag är så pass uppskattad att jag fick tre julklappar! :) Stapplade runt på isen i mina stövlar, eftersom inte skridskorna passar min svullna/skadade fot. Efter uppvisningen gick vi runt på stan. Träffade Bengt "hajk" i bokhandeln.

Idag är jag helt död. Sov till kl 15, precis som på den gamla goda tiden när man inte behövde bry sig som skolan.
Supa, festa och knulla. Tider det =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0