Strul

Varför ska det alltid vara strul på nyår? Varenda nyår, att man aldrig lär sig.

Hjälpte min lillasyster att smussla undan nyårsdrickan för mamma. Jag sprang in i hennes rum och tog drickan, sprang snabbt som ögat in i mitt rum igen medan syrran undanhöll mamma från att se mig. När systeryster sedan skulle kila iväg öppnade jag fönstret och slängde ut drickan genom fönstret. Tur att det är snö ute annars hade nog flaskorna gått sönder! Hon gick sedan runt ute i snön och plockade ihop sin dricka, haha! Vilken tur att hon har en sådan påhittig syster som har varit med om i princip allt så att jag kan lära henne alla tricks. Kul att man fick känna sig som 14 år igen ;)

Nu ska jag vi åka iväg till festen - äntligen! Hoppas jag kommer i klänningen för vi har ätit sjukt mycket mat nu ikväll. Gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0