Trött

Idag är jag trött. Har inte gjort speciellt mycket idag. Var i ishallen och halkade omkring i mina skor på isen. Blev arg på några barn som inte lyssnade och hotade med att slänga av dem från isen. Letat böcker i biblioteket till Anna. Jag är en snäll vän. Nu borde jag packa, men jag vill inte. Vill inte åka till Skövde imorgon. Vill stanna här lite till, men har ju lovat mina reskamrater att bilen rullar imorgon vid lunch. Innan det ska jag ha duschat, ätit lunch, städat hela lägenheten och packat inför hela julen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Fick du bibliosjukan???

2010-12-15 @ 22:25:39
URL: http://ruttetapple.webblogg.se/
Postat av: Cecilia

Haha ne, jag är inte lika klen som dig :)

2010-12-15 @ 22:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0