wowo

Nyligen hemkommen från staden med huvudvärk. What?! När fan fick jag huvudvärk?. Stört. Ska lägga mig snart, men tänkte skriva ett inlägg eftersom att Anna inte vill läsa "buhu" längre. Tanken var att jag och Anna skulle sätta oss på Pims ikväll, men det sket ju sig direkt. Det var tusen människor därinne och vi insåg genast att vi skulle bli tvungna att stå upp. Vi satte oss istället på Voda, men de stängde så tidigt så vi traskade vidare till Donken - enda stället som hade öppet förutom Pims då. Har smidit planer och planerast hela kvällen utifall vad som skulle kunna ske om vissa tänkbara scenarion utspelar sig nästa lördag. Det kommer bli en mycket spännande afton. Jag har lovat att uppföra mig och jag ska, om fienden inte mot förmodan beter sig olämpligt, le och säga ett vänligt hej. Ikväll har det diskuterats vilt och det kan i det närmaste jämställas med Paradise Hotel med pakter hit och dit, hot och löften m.m. Kvällen kommer likt idyllen Titanic att krossas när det dundrar in i ett isberg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0