Fredag! :)

Äntligen fredag, äntligen helg. Det har varit en seg vecka med några små orosmoln och funderingar, men nu är den avklarad. Har en liten lucka just nu och tänkte att jag skriver ett par rader här. Hämtade hem min bil i onsdags som har varit ute på vift ett par dagar. Jag var lite ilsk där ett tag, men det blev bättre sen.

Träffade Shammo och Oscarson igår kväll. Myspys! Var på pims hela kvällen, men var rätt trött och sleten imorse när jag skulle gå upp till jobbet. Var inte där förrän 8,30. Skippade lunchen idag så att även lilla jag fick gå hem tdigare.

Får se om det blir Karlsborg nu ikväll eller om jag hittar på annat härj. Imorgon ska jag i alla fall till Trollhättan för att träffa mina amigos! :) LANGOS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0