Hurra hurra hurra hurra!

Till mig själv! :) My birthday today. Haft en riktigt bra födelsedag, men är bra trött nu. Råkade somna en halvtimma förut när släkten var här, haha. Hade myskväll igår och vaknade lite halvstressad imorse, men det sov jag bort sen. Inte mitt fel att väckarklockan inte väckte dig, även om det kanske kändes som det. Aja, var i Karlsborg idag och åt på Idas brygga. Klunkade vatten som aldrig förr där, var riktigt schtekigt ute- GÖTT! Mamma ville kika lite på "stan" haha. Träffade även på min lille vän där på parkeringen, trevligt! :) Rätt go kommentar som Louise sa, "passar dig" haha. Stod i världens längsta kö inne på systemet, gaah. Fattar inte varför de inte påskyndar utbygget så det blir som vanligt. I alla fall, kom hem ganska sent och fick slänga ihop maten vi skulle bjuda på ikväll innan gästerna kom. Trevligt värre. Fick fina presenter också, inte dumt det.

Fick reda på att jag klarade finansiella bedömningar 2 idag också! :) Det trodde jag faktiskt inte, då mitt arbete var skit! Det tyckte tydligen inte lärarna det och det är jag tacksam över! Nu ska jag sova. Btw, tack för alla sms och telefonsamtal idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0