Jobb

Jag hatar mitt jobb, datorprogrammen funkar inte= jag kan inte jobba. Kul. Sitter och kikar runt på internet, aftonbladet.se är min bästa vän numera. Har en veckas arbete efter mig pga det här. IT är värdelösa och kan inte fixa det. Gaah. Jag har jobbat där i 5 veckor nu och är jag den enda på hela sjukhuset som kan redovisning och har ingen att fråga om det är nåt strul, eftersom att alla är på semester. De som är i tjänst kan inte redovisning. Jag kan alla vanliga saker, men om det dyker upp något udda vet jag inte hur man gör. Blir kul sen till månadsavslutet och jag inte kan göra avslut. Idag var anna hos mig en stund på sin lediga dag. Somliga spenderar lediga dagar på stranden, Anna är på sjukhuset och äter glass med mig. Haha. Nu ska jag hem och laga lasagne.

Kommentarer
Postat av: Sadi

Just passing by, tripped over your site really. Still, looks nice.

2011-05-26 @ 07:36:14
URL: http://sadi.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0