Lördag

!Hola!

Väntar på att filmen ska bli klar, jag och min sjuka lillasyster ska kolla på Nattbuss 807.

Utförlig information om de senaste dagarna, orkar ni inte läsa- hoppa över det!

Jobbat klart för den här veckan, har gått lite snabbare då det ringt och grejat hela dagarna :) Hihi. Såg på film hos familjen i torsdags, Simone och Simon eller nåt hette den. Dansk film, haha. El padre frågade mig massa saker, lite roligt att han sagt så om mig och visste det. Fick lite nostalgikänslor när vi satt i köket, såg exakt likadant ut som jag mindes det. Stora grytor och kökssoffan framför fönstret. Kanske hade varit något att följa med på turnén, men tror ändå inte riktigt att det är min grej, hehe. Åkte partybuss också, den var ju mycket finare än vad jag trott. Igår (fredag) var jag riktigt slö. Låg i sängen hur länge som helst, orkade inte röra mig. Framåt 3-tiden orkade jag mig upp, duschade och gjorde iordning mig lite. Kollade lite på "Mäklarna 2". Haha, den tyckte ju du var rolig iaf. Åkte till el padre vid 16 och grejade med en trasig bilstereo. Jag lekte med katterna, låtsades att jag tyckte om katterna, men egentligen var jag rädd, haha. Dumma Tarzan hårade ner hela mig och rev mig också, kattskrälle! El padre och Nissepisse blev rädda när de hittade feta spindlar på golvet. Hittade ännu fler spindlar bakom elementet, haha. Dammsugaren luktade hund :P Spelade Sonic på x-boxen, jävlar vad det gick undan! Kanske borde köpa det också. Åkte hem till el madre i Hentorp vid 18 och sedan gick jag till Lijbah. Vi kollade på snuten i varuhuset och hon proppade mig även full med godsaker. Vi ska träna senare idag och förbränna gårdagens kaloriintag. Ikväll ska jag på cruising i Falköping med Anna. Hoppas att det inte regnar som det brukar göra.


Sista gången?! Kanske blir bäst så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0