Pims

Nyss hemkommen från stan. Har varit på Pims hela kvällen med Lara och Shammo, mycket trevligt! Träffade Jocke där, han minns mig som "alkoholist-Cissi", haha. Han pratade även om någpn Koffe som var med på Nickis fest för länge sedan, måste fråga Oscarson om det. Hon brukar ha bra koll på mina bravader.

Nu har jag helg, känns riktigt gött! :) Har varit en seg vecka, inte funnits så mycket att göra på jobbet då dataprogrammet inte har funkat. När det började att funka idag var det inte synkroniserat med skrivaren och det slutade igen. Blir tokig på skiten! När jag kommer tillbaka på måndag har jag 2 veckor arbete efter mig, KUL. Nått som däremot är kul att alla tanter på jobbet fullkomligt älskar mina gladiatorsandaler. De ville veta pris, storlek, inköpsställe - allt! De ville även prova skorna, så de skickades runt för prövning, haha. Goa tanter det där! :)


Kommentarer
Postat av: Ailomarlin

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!

2011-03-14 @ 19:19:42
URL: http://ailomarlin.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0