Pyton

Fy fan vad hemskt det var att vakna upp imorse, hade för det första ingen aning om var jag var och för det andra mådde jag som aset. Huvudet fullkomligt exploderade. Somnade om ett par gånger och vaknade sedan vid ett! Nu har huvudvärken släppt lite, men mår inte 100% bra.

Festade hemma hos grabbarna Dahl igår. Mycket trevligt! Roliga diskussioner ;P
Emil: Kolla en rosa elefant!
Jag: Var då? och vänder på huvudet medan Emil sveper mitt glas med dricka, haha.

Kul förfest igår i alla fall. Endast fyra tjejer där och resten killar - så det ska vara! Åkte ned till stan och stod i världens längsta kö till Husaren. Var mycket folk ute igår, men knappt en enda tjej jag kände igen. Bara killar. Kul att träffa både den ena och den andra. Herman hade av någon anledning med sig ett paraply in på Husaren och det tog jag givetvis hand om och flaxade runt med och dansade, haha. Jag visade honom paraplydansen och fällde upp det inne på Glam där det var packat med folk. Blev riktigt varmt därinne ett tag, men det löste ju Annika åt mig. Hon hällde nämligen sin drink över mig. TACK sa jag och slog henne.

Har ett svagt minne av att jag hamnade i slagsmål igår, kan vara därför jag har lite ont i kroppen idag. Fick en glasskärva i foten och det svider som attans idag.

Nu ska jag dricka min efterlängtade cola och hoppas på att den löser alla mina bekymmer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0