Söndag

Ja, jag lever (för er som undrar). Har inte varit hemma på hela helgen, därav min frånvaro. Igår var jag i Trollhättan på Fallens dagar. Var nära att det inte blev någon resa då däcken läckte luft. Vi åkte dit i alla fall trots att det inte gick att ordna helt och hållet. Var riktigt trevligt där. Träffade mina godingar från Karlstad och även några andra där. Åt på Terassen och jag drog fram min snygga Skövdedialekt "ja vill ha klyftera". Haha, min västgötska försvinner nog inte så snabbt trots mina två år i Värmland. Jag vann även en lite playboy -nyckelring när jag försökte kasta ned alla burkar från hyllan. Alla utom en föll ned, jag var nöjd. Det var nog inte de andra killarna som inte ens lyckades träffa burkarna. Var riktigt trött inatt, var tvungen att stanna på vägen och sova en liten stund.

Idag har jag varit ute på landet och bara tagit det lugnt. Det är verkligen en av mina favoritplatser här i Västergötland, familjen S:s hus. Det är så rofullt där, känns som riktigt semester när jag är där. Sitta ute i en solstol och sola, ligga i hammocken, leka med hunden, grilla osv. Vi fick gäster i eftermiddags, Anna och Roger. Jag sprang runt och plockade vinbär som en riktig hemmafru med en sån där sil att lägga dem i (har sett på tv att folk plockar i såna).

Nu är jag hemkommen och lyssnar på när mamma pratar om sina klockor och guldur. Ska snart hoppa in i duschen och sedan slappa framför tvn.

Kommentarer
Postat av: Anna

Gött att du är vid liv! Haha. "jag vill ha klyftera", hahahaha. Vilken liten hemmafru du blivit! Saknar dig gosecissi! pussipuss

2010-07-19 @ 07:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0