Tisdag

Jag är helt slut. Puh. Däckade i soffan direkt efter jobbet, sov till halv åtta. Känns jävligt värdelöst, hela kvällen försvann. Har i alla fall hunnit träna en sväng och kollat på tv, någon lunch till imorgon har jag däremot inte lagat till. Idag gick jobbet ganska snabbt, skönt det. Var nere i källaren och arkiverade och grejade. Fick besök av Daniel också, väldigt trevligt! :) Han kommer för övrigt hit på lördag då det ska bli galej. Jag är trött på allt vad betalkortsterminalet heter, det är inte roligt att bokföra det längre. Det är inte roligt med bokföring överhuvudtaget, däremot är pengar väldigt roligt att få i slutet av månaden.

Det jobbar en blind på ekonomiavdelningen, jag undrar verkligen vad det är hon jobbar med, men jag vågar inte riktigt fråga. För några somrar sedan jobbade jag ihop med en stummis, saknas bara en döv så är det komplett!

Tralala, jag fyller år på fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0