Varmt

Fy satan vad varmt det är, men jag ska inte klaga! Det är riktigt gött väder ute, men nu ikväll är det mest klibbigt utlands klimat. Cyklade hem nyss, har varit på fest med Daniel, Björn och lite annat folk. Anna var också med där, men hon cyklade hem tidigare. Hon var sliten efter gårdagens bravader, men tror även att hon blev lite trött på mitt telefonpratande. Förlåt. I alla fall, cyklade hem då jag inte orkade följa med ut på krogen idag igen plus att de stänger om 1 h. Var på mangos tidigare under kvällen och åt med Anna och Adam. Träffade även på E en liten stund också.

Fan vilken huvudvärk jag har haft idag! Blev skallad av någon igår på Husaren, gjorde fan så ont kan jag tala om. Hade tänkt att vaccinera mig idag, men det blev inget med det! Sov fram till 1, sjukt gött med sovmorgon! :) Rätt kul ute igår. Gjorde av med 30 kr under hela kvällen, inte alls dumt! Anna gjorde nästan lika bra ifrån sig, 70 kr. Stackars Adam gjorde istället av med tusen kronor, haha smart. Jag och Anna gick på att Göteborgaren var engelsk, haha. Blåsta som vanligt ;) Jag har kommit på en väldigt smart grej, när jag gick hem inatt tog jag en näve grus som jag hade i handen hela vägen hem. Bara att kasta i ansiktet om det dyker upp ett äckel. Nu ska jag sova. God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0