Besiktning

Hemkommen från mäklarbyrån för ett litet tag sedan. Inte en människa här, sitter här själv fram tvn och väntar på bättre tider. Ska snart hitta på nåt kul!

Har besiktigat ett jättefint hus idag och det skulle även skrivas kontrakt. Det ändrades dock när vi gjorde besiktningen och vi fick veta att det är fukt i badrummet och rötskador på halva trossbotten. Kul. Nej. Det blir ingen billig historia. Åkte till kontoret till tidigare än andra mäklaren, strögade runt själv där i stan i mäklarbilen och gjorde reklam och kände mig flashig!

Har haft fullt upp hela dagen, massor att göra. Mobilen har ringt stup i ett hela dagen, samtidigt som telefonen på kontoret har ringt hela tiden. Massa telefonpratade idag, but I like it. 


Nu har jag sommarlov! PM:et skrev jag klart inatt kl 2. Pratade i telefon i natt och efter det blev det klart. Hihi, sweet. AS. Var dödstrött imorse när jag skulle upp 6,20. Jag var ju självklart sen och fick köra i 150 för att hinna dit i tid, inte bra. Jag ska skärpa mig.

Nu ska jag göra något roligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0