Heeeeeeeeeeeej

Usch, min tand kliar. Gaah!

Idag har jag slöat! Jajamen. Fick besök under lunchtid! Det uppskattades :) Har skrivit 1/3 på pm:et som ska lämnas in på fredag. Badade i 1,5 h idag. Faan vad gött det var. Hade glömt hur mysigt det är att bada bubbelbad och bara ta det lugnt. Får nog bli ett bad imorgon igen. Igår kväll blev det i alla fall ett dopp i sjön. Kallt som satan, men i var jag! Myggbiten blev jag också. Mitt i pannan, ser ut som jag blivit träffad av en golfboll! haha. 3 år igår också. Jajamen! Hihi. Så kan det gå.

I lördags var jag i Göteborg med Sarah och Lara. Mycket trevligt. Inhandlade mig lite kläder. Hade lite planer på att busa iväg på lördagskvällen, men kikade film med Louise istället. Slutade med att båda två somnade på soffan.

Trött är jag, sova ska jag. Snart. Nu vibrerade mobilen, ska se vad som står där! Hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0