Helgen

Kom hem till min kära mor för en stund sedan. Har varit borta hela helgen. Började med att jag åkte till pims i fredags kväll med Anna. Hyrde film efter det och åkte sedan hem till Anna för att hämta strumpor, då jag vägrar att gå barfota hemma hos folk. Åkte iväg och kikade på filmen, den nya Wallander. Bra film! :) Kröp till sängs och sov riktigt länge igår. Lite för länge. Låg i sängen och myste innan jag fick tummen ur och tog tag i saker och ting. Var med Daniel på kvällen i Karlstad och sedan for jag bort till Oscarson och hennes kompisar. Vi gjorde våfflor i en toaster. La mig väldigt sent imorse, runt 5- tiden med världens jobbigaste huvudvärk. Som tur var gick det över till att jag vaknade! Vaknade sent idag med, vid 2. Är det helg, så är det helg. Tog en lång dusch innan jag åkte till Skövde i eftermiddags. Direkt efter det åkte jag till Falköping för att fira min faster som fyller år idag!

På vägen till Skaraborg blev jag fasligt rädd ungefär 20 gånger. Så jävla mycket djur ute. Harar, katter, rävar och ÄLGAR! Såg två älgar, en inne i skogen och en framför min bil. Tvärnitade för en älg, tur jag inte körde på den. Puuh. Just det ja, blev även rädd inatt. Jävla viftande med armarna.

Nu ska jag sova, John Blund har hälsat på.

Kommentarer
Postat av: Pauline

Heej! hur är det? När kan du ses? :D:D Puss!

2010-06-28 @ 20:39:08
URL: http://peejay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0