I'm back!

Har inte haft internet på ett par dagar, men nu är jag tillbaka bakom skärmen! Rätt skönt att slippa internet och kolla på diverse saker på datorn. Har tagit det lugnt, vilat och slappat. Kollat på film och myst. Hihi. SEMESTER! ;)

Hårfönen gick sönder förut. Det kom en jättestor orange låga från den. Tur att jag inte höll den mot håret, då hade jag varit flintis nu! Istället sitter jag här med mitt lockiga hår och önskar att det fanns lite mat på bordet, men icke.

Hela dagen igår undvek jag badrummet. Det fanns nämligen en äcklig liten silverfisk därinne som flög fram och tillbaka över golvet. USCH så vidrigt! När jag skulle duscha klev jag på toaletten och sedan över till badkaret, haha. Tur att jag åter har dusch nu.

Idag har jag och Anna ätit ihop på korvbaren. Äckliga pommes där!

Känner att orken tryter, måste nog slänga i mig lite käk innan jag skriver vidare på mitt PM som går sakta, men säkert framåt. Väldigt sakta. Har hela kvällen på mig att skriva, får se om jag hinner klart annars lämnar jag in det ändå. Hinner inte skriva något imorgon innan det ska lämnas in, då jag ska till mäklarbyrån och kränga fastigheter. Husbesiktning kl 9 imorgon bitti, kan nog bli intressant och roligt!



Kommentarer
Postat av: Anna

Duuuu de var visst gott med pommes!!!

2010-06-11 @ 02:26:14
URL: http://ruttetapple.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0