Midsommar

Halleluja, it's a miracle! Cecilia has been sober this year! YEAAAAH! Det var riktigt länge sedan jag inte drack på midsommar, men idag känns det desto bättre när alla ligger bakfulla och jävliga. Har haft en skön eftermiddag uppe på Simsjön i det fina vädret. Har bränt baksida lår, aj aj. Snart blir det brunt och då är all pina värt det.

Gårdagen spenderades ute i solen, stekte på rätt bra. Åkte till Simsjön med familjen Dahl, alltid lika trevligt! :) Ser fram emot Falkenberg. Skrattade åt den gamla gubben som inte kunde sjunga, utan han rosslade bara fram ett par ord här och där. Åkte hem och fixade iordning mig, åt midsommarmat och sedan kom Anna och åt jordgubbar med oss. Hämtade Lillie och åkte till Skultorp. Vuxna är pinsamma när de är fulla. Adams band spelade några låtar, vilket uppskattades av de vuxna som skuttade omkring som 5-åringar på sommarland. For sedan vidare till Värsås (av alla ställen på jorden) där vi träffade en del folk, bl a min gamla fritidslärare. HAHA vad fan gjorde hon där? Pinsamt! Man äter inte direkt ur tårtan med en gaffel när man är 40 år (och umgås med 20-åringar också för den delen). Hon bor granne med mig och undvek därför att gå förbi där just idag, tror hon skäms lite.

Nu ska jag fortsätta med mitt bullbak. Lite kul att få samtal sådär på morgonkvisten, även i natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0