Sol, student och Skövde

Strålande fint väder idag! Igår också för den delen. Och hela veckan som gått. Åkte till Skövde igår kväll, kom hit vid 22. Stannade kvar i Karlstad under dagen för att sola, roligare än att sitta i en stekhet bil mitt dagen. Solandet resulterade i en bränd framsida och vit baksida. Snyggt! Daniel tyckte att det var riktigt kul att peta på mina brända armar.  Idag var jag på mitt sommarjobb och kikade runt. Cyklade ned till stan efter det och kollade på kortegen med Anna, N och B. Trevligt! Såg rätt b ut om man säger så, känns som att vi röjde mer än vad årets studenter gjorde. Det var i alla fall en jävla massa folk där och solen stekte på rätt bra på mina redan brända armar. Jag och Anna satte oss på torget och satt där i 3 timmar och tjötade skit. Under den tiden hann vi bli mer röda. Nu gör det förbannat ont, aj aj. Tur att det blir brunt snart! Cyklade förbi Adam på shell och där fick vi gratis glass av ägaren och sedan fortsatte vi till Lillie. Anna trilskades med att hitta en kofta på stan som hon kan ha till sin speciella tröja. Hon hittade till slut en inne på gina, men hon ville prompt få ihop 250 kr för att få en stämpel på sitt bonuskort. Det slutade med att jag fick rycka in och köpa toffsar.

Veckan har för övrigt bestått av plugg. Har ett arbete att lämna in nästa fredag, sedan är det sommarlov på RIKTIGT (även om jag har lurat i mig själv att det är lov redan nu). I tisdags cyklade vi ned till stan och åt glass, i onsdags var vi i stan ett gäng och åt glass, sedan blev det kubb innan jag sa hej då till några vänner som flyttar.

Imorgon ska jag till Göteborg med Lara och Sarah! Kommer nog bli riktigt trevligt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha toffsar är ju alltid bra att ha!

2010-06-05 @ 23:33:34
URL: http://ruttetapple.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0