Sommarlov

Igår fick jag ju som sagt sommarlov och det firades med lite härjj! Var rätt trött och sleten när jag kom hem från jobbet igår, men vilade en stund och efter det stack jag ut . Åkte Cheva cabbe och strögade lite i Skövde. Åkte till Tibro och sedan kbg. Strögade lite i kbg innan vi bytte bil där och jag körde en gammal 240. Vilka minnen alltså! Det var ju inte igår jag körde en sådan skönhet, haha. Tur att det fanns servo på den, annars hade jag blivit genomsvettig. Bytte bil igen till Audi och sedan blev det 240 igen. Åkte tillbaka till Tibro och sedan Skövde igen. Hämtade fulla studenter i Skara och jag somnade nästan på vägen hem. Fick konstiga och argsina samtal/sms inatt. Sista smset svarade jag inte på - och det med all rätt! Blev lite halvsur, men hade kanske egentligen ingen anledning till att bli det. Satt där tyst i bilen och visste inte vad jag skulle säga, haha. Så hemskt!

Kom hem fyra inatt = dödstrött Cecilia. Sov till kl 16 idag! Vaknade med huvudvärk, aah usch. Får se vad som händer idag, hoppas på nåt ruuuuuuuuuuuligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0