Hej!

Har nu bytt blogg från nogg.se till blogg.se. Kände att jag behövde en annorlunda blogg där inget gammal skräp står kvar. Ska lägga mig snart, har i och för sig sovmorgon till 12 imorgon, men dagen ska utnyttjas till fullo (förhoppningsvis). Idag har jag inte gjort alltför mycket. Har varit ledig hela dagen, inte gjort ett skit. Jätteskönt, men nu får det vara nog. Nu är jag rastlös. Tur att det är skola imorgon, haha kommer nog bittert få ångra mina yttrade ord om några veckor.

Jag och Josefine tog en långpromenad förut. Kikade på nya ICA kvantum som byggs vid motorvägen här vid oss. Inte alls långt att gå, MEN det går inte att komma över till andra sidan där affären ligger. Man måste alltså åka bil om inte kommunen får för sig att bygga ett övergångsställe i rondellen. Jag och Josse utforskade vägarna runtomkring och det slutade med att vi gick i en meter djup snö! Jag fick kräla mig fram som en apa, haha.

Trevligt att en gammal vän hörde av sig idag! Inte var dag vi pratas vid :)

Nu får det bli sängen!

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0