Konståkning

Har kollat på en konståkningsfilm nu ikväll/natt - Ice Castles. Rätt bra film, förutom att den var lite sorglig och jag hatar sådana filmer. Filmen fick mig verkligen att längta tillbaka till att tävlingsåka igen, var ju 3 år sedan jag tävlade nu... Har gått över till tränarsidan nu istället, men det är ändå inte samma sak. Kanske skulle ta och börja träna själv igen?! Stackars knän som kommer att gå sönder d¨å. Jag hoppas på att någon mirakelläkare kommer på ett botemedel till mina knän.

Ska ta med mig skrillsen när jag åker till Skövde nästa gång och åka en sista gång för säsongen. Lillsis är nog sugen på att se mig visa mina moves igen. Får se om det blir en trippel salchow ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0