Söndag

Söndag kväll - igen! Känns som att helgen inte ens har existerat, den bara susade förbi. Har hållit mig nykter hela helgen. Kände inte alls för att festa i helgen, inte förän nu i eftermiddags när ztv spelade gammal festmusik :)

I fredags var vi på afterwork och lyssnade på farbror fläsk som dunkade musik. Igår började jag dagen genom att vara nyttig och gick på ett aerobicpass kl 10 på morgon. Åkte till stan och köpte kläder för pengar jag inte har. Nya träningsbyxor (tunnare än de jag har nu, köpte de för att slippa svimma av värme= tvungen att köpa dem), leggings (kan inte använda jeans just nu, jag måste därför öka utbudet av klädmöjligheter), svart linne (mitt gamla är försvunnet), shorts (det var ju faktiskt nästan sommar igår). Inga onödiga ting där inte!

Idag har jag varit i ishallen för säsongsavslutning! Synd att jag inte kunde vara med ute på isen, men kan ju inte använda armen som vanligt, blir lite svårt att knyta skrillsen. Fötterna är ju inte helt återställda heller efter mina fall, haha. Sår, blåmärken och stukningar. Ibland blir jag så stolt över mig själv!

Det är ju riktigt kul att man inte kan dricka vattnet här i Karlstad. Koka vattnet i en veckas tid framöver. Tur att jag hatar vatten då och endast dricker mineralvatten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0