Ont

Aj aj aj! Lördagen slutade väldigt olyckligt. Började kvällen med förfest hos Jimmy, gick efter det vidare ut till Bogrens. Glömde väskan hos honom, tur att jag fick tag i honom så att jag fick min väska. Hade det riktigt kul på Bogrens iaf. Gratis dricka gillar vi. Hämtade jackan vid 2-tiden och gick iväg för att prata med en kompis i telefon. Helt plötsligt ramlar jag framåt och slår i ansiktet i marken. Lyckades få fram orden "jag ringer snart".
JAG HATAR HALKAN OCH ISEN! Slog mig sönder och samman. Har så ont nu.

Skadelista:
* Knäna är helt förstörda, många och djupa sår. Tog en timma att ta av plåstren igår, gjorde så förbannat ont. 
* Händerna är skrapade och det fattas lite hud här och var.
* Jag stukade båda fötterna, har sår, blåmärken och svullnad där.  
* Ryggen gör ont
* Ansiktet är uppskrapat. Har blodiga sår i ansiktet som inte går att torka bort. Ser ut som att jag har fått stryk.
* Lätt hjärnskakning
* Fläskläpp

Ingen liten lista direkt. Svimmade nästan igår pga smärtan i ansiktet och knäna. Mådde jätteilla för att jag lyckades få hjärnskakning också. Smart, verkligen smart. Nej, det är ju faktiskt inte mitt fel. Jag skyller på väderguden och kommunen som har slängt en massa grus på vägen som gjorde att jag fick revor. Grus hjälper inte vid halka har jag smärtsamt konstaterat.  

Nu är det sluttjatat om mina skador. Punkt.



Åkte hem till Karlstad idag. Har varit i Skövde ett par dagar för att jobba på mäklarbyrån och träffa lite Skövdemänniskor! :) Träffade även en gammal vän, trevligt återseende. Fick ta bilen till Karlstad idag, så jävla gött att slippa busseländet! Hoppas att jag kan behålla den fram till påsk.

Nu ska jag läsa lite om avtalsrätt. Yihoo!


Kommentarer
Postat av: Pauline

Hahahah asså de förvånar mig inte :D tyvärr!! haha :D

2010-03-15 @ 17:38:58
URL: http://peejay.blogg.se/
Postat av: Anna Jil

Haha. Haha. Haha. Haha.

2010-03-15 @ 18:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0