Tillägnat Anna Johansson

Skriver detta inlägg till min käre vän Anna! :) Hon vill att jag ska skriva ett spännande inlägg, men tror tyvärr att jag måste göra henne besviken. Har inte speciellt mycket att dela med mig av för tillfället. Det finns i och för sig en sak, men det vågar jag inte skriva om här. Anna vet vad jag syftar på ;)

Har varit ledig från skolan idag. Vaknade av ett gulligt sms för att sedan plugga avtalsrätt en stund. Har ännu inte fått mina böcker som jag beställde i måndags! Gaah blir tokig, jag hoppas verkligen att jag får dem imorgon. Har som mål att läsa ut hela avtalsboken till söndag, ganska bra om man har boken då.

Resten av dagen har spenderats på stan med Josse. Inhandlade mig ett par snygga vagabondskor till våren samt lite annat plock. Kom hem för en liten stund sedan med halvjobbig huvudvärk. Ska lägga mig i sängen och hoppas på att det försvinner, sedan ska jag kika på mina nya skor igen!

Kommentarer
Postat av: Anna Johansson haha

Mycket bra rubrik måste jag säga! Duu, du kan ju berätta om ditt vatten i badrummet! Det är ju lite spännande! haha

2010-03-04 @ 20:23:37
Postat av: AnnaJil

När ska JAG få ett inlägg tillägnat mig då? :( Haha!

2010-03-04 @ 23:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0