Torsdag

Nu är det snart helg. Tog helg redan i söndags efter lördagens bravader. Nu har jag vilat upp mig, vilket var välbehövligt. Har skaffat mig en liten spricka, aj aj. Har inte tränat på hela veckan, men på lördag blir det ett aerobicpass med Jossan!

Idag har jag varit ledig, gött! Har bland annat varit ute o mekat med bilen! Yes, ni hörde rätt! Det är ju inte var dag det händer. Jag tycker att jag har mekat iaf, men det är nog min egna uppfattning, haha. Det enda jag gjorde var att öppna huven och kika lite i motorn med en ficklampa. Hittade till slut rätt lock och konstaterade att jag var tvungen att fylla på med glykol. Okej, nu ska jag inte överdriva. Jag hittade inte locket själv, utan ringde en kompis som googlade motorn för att kunna vägleda mig. Smutsig blev jag också, vilket jag kopplar samman med mekeri. Mekeri, mäkleri. Ganska likt, haha sjukt tråkig humor jag har. Ska åka hem till gamle Ambjörn en dag i vår och äntligen lära mig hur man byter däck! Snart kommer jag kunna extraknäcka på en bilverkstad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0