Trött

Hej!

Kom hem för en liten stund sedan. Slängde mig i sängen direkt, är så sjukt trött nu. Blev störd nästan hela natten pga samtal och sms ( i och för sig ganska trevligt ). Gick upp 8 imorse för att träna ungar i ishallen, åkte till stan efteråt. Köpte äntligen en extern hårddisk, slipper oroa mig för att korten ska försvinna då min dator är cp! Köpte även en kavaj från mq och en tröja. Traskade bort till ICA i Haga och handlade lite. Orkade inte ta mig ut till Bergvik och Haga är ju trots allt ganska bra! =) Tur att ica öppnar här hos oss nästa vecka, slipper vi äckliga konsum!

Vet inte hur dagen slutar idag, min granne vill ha med mig på fest, Oscarson vill ha med mig på kinky night på Bunkern. Josse pratade om utgång också. Jag känner för att ligga hemma under täcket, haha. Tråkvarning på mig snart! Nästa vecka blir det i alla fall utgång! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0