YES

Kom precis till Skövde på besök. Ska vara här hela veckan och jobba på byrån. Det första jag såg när jag kom hit var alla äckliga drägg på resecentrum. Tur att vi inte har några sådana i soliga Karlstad! Gick till ICA efter det, köpte mig en färdigbakad tacopaj som jag tänkte värma i micron. När jag kommer hem och går in i köket är micron borta och har bytts ut mot andra köksmaskiner. Jag undrade vart fan de har gjort av micron, letade runt i våra skåp i tron om att min familj var dum nog att ställa den där. Ringde till slut mamma och hon förklarade då att den hade brunnit och att vi skulle få den nya ikväll. Nu sitter jag här tålmodigt och väntar på att maten ska bli klar i ugnen. 20 min kvar.

Fick reda på resultatet i finansiella bedömningar 1 och den är nu avklarad! GÖTT :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0