<3

Hoy hace dos años. El día terrible. El peor día de mi vida. ¡Maldita sea! Te extraño tanto. No puedes voler? Antes, encendí una vela por ti y pensé en el tiempo. A las 20,30 de hace exactamene dos anños, ocurrió lo impensable. Todavía no puedo creer que sea verdad. No puedo creer que es verdad. Sé que lo tienes fácil ahora. Vi un arco iris de esta noche, al igual que entonces. La memoria vive y pienso en ti todos los días.


Jag är fortfarande kvar i Karlstad för er som undrar! Blev ingen Skövderesa idag, orkade inte. Somnade i eftermiddags och när jag vaknade var det åskoväder och regn. Hade ingen större lust att gå ut i regnet och sätta mig i bilen och köra 15 mil i det rusket. Ringde Anna istället och sedan åkte jag ned till stan en sväng. Ska tillbaka dit imorgon och köpa kläderna jag har hängt undan, fiktiga fynd må jag säga :)

Nu ska jag hugga in på vattenmelon jag köpte förut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0