:(

Jag är ledsen. Mitt sär till lillasyster har vattenskadat min mobil =stendöd. Kan inte få tag i nummer eller nåt. Allting är borta :( Har turligt nog fått igång simkortet i en gammal sleten mobil som dör var 15:e minut. FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN. Alla gulliga sms som jag har fått, allt är borta :( Jävla fan. Jag och mamma ska till stan imorgon bitti och köpa en ny mobil, hon tycker så synd om mig. Jag ser helt förstörd ut, haha. Tänk att en mobil kan styra ens liv så pass mycket, sjukt! 2000 kr fattigare imorgon, hoppas på att moder är snäll och betalar en stor del!

Bilen är även cp. Ska köpa reservdelar imorgon som min snygge vän ska byta ut.

Tänkte sola nu ikväll, hade bokat tid kl 21. Inte fan gick det att komma in där inte, dörren låstes kl 21. VEM FAN ÄR SÅ JÄVLA KLYFTIG!!!!!!!!!!!!!!????


Fan vad allt är eländigt. Ne nu ska jag fan gå och lägga mig och gå upp tidigt imorgon för att sola innan vi åker iväg och köper lite stuff.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0