Haha

Har läst inlägget jag skrev tidigare idag, haha. Jaa, jag säger då det. Tur att onykterhet inte är ett permanent tillstånd!

Jag lyckas verkligen med allting på fyllan. Har återigen skadat mig. Låren är fulla av blåmärken, ryggen gör förbannat ont, handen (knogen) värker, foten är lite tillvrickad, småsår lite här och var. Baah!

Kom hem från Simon för en liten stund sedan. Jag och Törna var där och kikade på film ikväll- crash. Törna berättade att jag stod på händer igår och Daniel hällde i mig öl upp och ned för att bota min fyllehicka. Tror att det lyckades. Gick inte riktigt lika illa som förra gången när jag skulle stå på händer. Då slängde jag mig in i väggen med huvudet före. Behöver jag ens säga att jag var onykter vid det tillfället?! ;D


Jag förstår verkligen inte...? What's the plan?
Motsägelsefulla handlingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0