Helgen

Helgen har spenderats i Skövde. Åkte dit i torsdags med Josse och Mattias som sedan tog tåget till Jönköping =billigare bensinpeng för mig :)

I torsdags var jag och Anna i Tibro på cruising. Äckliga raggare och fjortisar överallt. Och vi två. Fin blandning det! Vissa bilar var snygga och hade snygga fälgar, men det fanns rätt många sletna 240 och annan skit.

Fredagen var lugn, fick lite besök under dagen ;) På kvällen var jag med mina snyggisar på Pims och tjötade skit. Slapp sova själv som tur var, var ju ensam hemma. Puuh, gillar verkligen inte att sova själv hemma hos mamma.
Igår ja, det var en slapp dag det med. Var en sväng på Maxi och sedan åkte vi och grillade med lite folk. Gottigott! For sedan in till stan igen för lite fixtrix och en tur på stan! Riktigt trevlig kväll igår, skrattade så att kinderna gjorde ont :) Hoppas att vi kan övertala x att gå med på våra planer, skulle bli succé!

Blev lite förvånad inatt, på ett positivt sätt. Det är dock fortfarande väldigt stört.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0