Måndag

HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLA

Är inne på 3:s hemsida och försöker bestämma mig huruvida jag ska skaffa ett abonnemang hos 3 eller inte. Är sugen på det, men då måste jag ha 2 mobiler eftersom att jag har ett år kvar hos telenor. Problemet är då att jag inte ringer gratis till telia, comviq eller halebop. Smart som jag är, har jag löst det problemet. Har beställt ett parlino kontantkont och ett Halebop kontantkort. Det hela slutar alltså med att jag kommer ha 4 mobiltelefoner. Smart? Öhm nej. Billigare? Ja. Många nr? Ja. Får se hur detta slutar...


Igår var jag hos Oscarson. Somnade på hennes soffa medan vi kollade på uppdrag granskning om hur Donken fuskar. Blev sedan en långpromenad. Somnade till sms och vaknade till sms. Vet inte om jag ska vara glad eller ledsen. Vet inte faktiskt. Vaknade dödstrött imorse. Steg i alla fall upp och traskade iväg till skolan för att redovisa vår fastighetsanalytiska bedömning. Gick ganska bra. Jag och Josse cyklade till stan efter det. Var inne i 3butiken hur länge som helst, säkert 2 h. Vilka kommer in då?! Jo, självaste Filip och Fredrik! Haha. De pratade med mig och Jossan om olika mobiler, täckning, inspelningen i Grums och att vi inte ska skaffa 3 om vi ska till Borgvik. Eh, fan är Borgvik? Haha, dumförklarade dem där! Haha, jaa jisses. Cyklade sedan hem till Simon och slängde mig i hans soffa. Åkte hem och nu ligger jag i min egna soffa.


Kommentarer
Postat av: Aremiriam

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2011-02-09 @ 18:27:00
URL: http://aremiriam.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0