:PpPpPpPpPp

Tjosan trosan!

Har huvudvärk och mår inte bra. Sovit sedan 19 ikväll fram till nu ungefär. Vaknade till sms! :) Sweeeeeeeeeeeet

Ska snart lägga mig och sova igen, ögonen är knallröda för att jag är så trött.

Har inte varit fullt så värdelös idag som jag kanske ger sken av. Gick upp klockan 6 imorse, väckte en annan sovälskande människa och sprang sedan iväg på spinningpass med Jossan och Emelie. Har även fixat min cykel idag, lämnade in den på cykelverkstad hos en tjurig gubbe. Eller ja, han var tjurig mot alla andra, men när det var min tur och jag stod där i mina brills och såg glassig ut blev han genast trevlig! Sa att jag ser trevlig ut och att han kan fixa min cykel på 30 min, annars tar det ofast upp till 24 h. Nu är kedjan iaf bytt och jag fick det billigare än han sagt, då han prutade med sig själv. Knepig gubbe det där. Fick strikta restriktioner om hur jag nu ska använda min cykel:

* Får inte under några som helst omständigheter skjutsa någon på cykeln då ramen är knäckt
* Jag ska vara snäll mot cykeln
* Jag får inte hoppa från trottoarkanter
* Jag får inte stå upp och trampa i uppförsbackar nu i början, skadar tydligen kedjan?!

Haha, vi får väl se hur det blir ;)

Jag har fixat en som kan svetsa ramen, men då måste jag cykla 15 mil. Känns aningen för långt...


Kommentarer
Postat av: Pauline

:p;P;p:P::P

2010-05-09 @ 12:28:53
URL: http://peejay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0