Söndag

Jag är uppe tidigt idag fastän jag la mig vid 8 imorse, haha. Fattar inte riktigt hur det gick till men... Sitter här i soffan och mår konstigt. Jag mår inte dåligt, men jag mår inte bra. Jag tror att jag fortfarande är lite full också...

Igår var jag på influttningsfest hos Sara och Piia, mycket trevligt :) Simon förstörde visserligen min knoge, men kvällen blev inte förstörd för det. Försökte stjäla med mig Piias ko, men det gick inte. Efter det försvann alla ned till stan, men jag och Törna gick bort till campus på the german party. Fick tysklands flagga målad i ansiktet, men det fattade jag inte först utan trodde att jag var en indian. Blev lite strul där ett tag, men det löste sig och vi hade jätteroligt! Törna gick hem nån gång under natten, men jag stannade kvar ett bra jävla tag. Satt i fönstret och härjade och hoppade ut och in. Fick ett mycket trevligt samtal under natten och det resulterade i en glad överraskning och en full Cecilia som härjat omkring i lägenheten och inte minns var hon lagt sina saker. Inte bra. Det gör inget, jag är glad ändå. Jag har ju min lilla överraskning att vara glad över! Pussssssssssssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0