Söndag

Söndag och sol- kan det bli bättre?! Ja, om man hade varit uppe i tid. Jag vaknade nämligen klockan 14 idag, helt värdelöst. Kan ha sin förklaring i att jag lade mig vid 6 imorse, mycket dumt gjort.

Cyklade ned till stan igår kväll till fröken J. När jag kom till Norrstrand gick det plötsligt inte att trampa längre och jag ser då att kedjan har gått i två bitar! Gaaaaaaaaaaaaah. Jag försökte fixa det, men det enda jag lyckades med var att bli svart och oljig om näven plus att kedjan nu istället släpade efter mig. Ska ringa cykelverkstad imorgon och bli några hundra fattigare, men en cykel är faktiskt ett måste när man bor i Karlstad!

Jag och fröken J åkte bort till Nobelplan och åt och sedan blev det soffhäng resten av kvällen. Jonas joinade oss och vi såg på en film som enligt honom inte var äcklig. Det tyckte däremot jag och Anna. Egentligen var den inte så äcklig, utan den var mer psykiskt konstig. Vi kikade även på deras Indien-kort och jag insåg att jag är väldigt glad över att bo i Sverige!

Idag har jag inte gjort alldeles för mycket. Telefonen har ringt i princip hela tiden, och ja, det är väl det jag har gjort idag! Har även kokat lite pasta! Deklarerat har jag äntligen gjort också.

Ska plugga lite nu (välbehövligt) och sedan bege mig till ICA för att köpa schampoo så att jag kan se ut som folk igen! Får se hur kvällen slutar, ska iaf ringa Johansson och gratta på den stora dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0